Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2023-09-12T08:08:01Z-
dc.date.available2023-09-12T08:08:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Соціальні аспекти формування індивідуального здоров’язбереження вчителя у сучасному освітньому вимірі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 129. Т. 3. С. 132-135.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9304-
dc.description.abstractУ статті здійснено компаративний аналіз соціальних чинників, які впливають на формування індивідуального здоров’язбереження вчителів в Україні, Польщі та Великобританії. Сучасні інтеграційні процеси в Україні зумовлюють необхідність оновлення системи освіти. Ретельної уваги потребує підвищення соціального статусу вчителя як найбільш мобільної професійної одиниці з метою його адаптації до змінних умов сьогодення.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectздоров'яen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectсоціальне середовищеen_US
dc.subjectіндивідуальне здоров’язбереження вчителяen_US
dc.subjectкомпаративний аналізen_US
dc.titleСоціальні аспекти формування індивідуального здоров’язбереження вчителя у сучасному освітньому виміріen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.