Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2023-09-12T07:48:52Z-
dc.date.available2023-09-12T07:48:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Форми і методи реалізації змісту компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів. Наука і освіта, №8, 2016. С. 52-57.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9302-
dc.description.abstractУ статті розкрито форми і методи, за допомогою яких здійснюється реалізація змісту компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів на етапах професійної підготовки за освітніми ступенями «бакалавр» та «магістр». Окреслено структуру та зміст програм навчальних дисциплін, які прямо чи опосередковано дозволяють формувати у студентів різні складові компетентності індивідуального здоров’язбереження. Цьому сприяє комплексне застосування сучасних та авторських інноваційних форм навчання, активних та інтерактивних методів навчання, методів оздоровлення та регуляції життєдіяльності, а також використання спеціально розроблених засобів.en_US
dc.publisherНаука і освітаen_US
dc.subjectздоров’я вчителяen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереженняen_US
dc.subjectінноваційні форми і методи навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectбакалаврen_US
dc.subjectмагістрen_US
dc.titleФорми і методи реалізації змісту компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Форми і методи реалізації змісту.pdf586.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.