Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9302
Назва: Форми і методи реалізації змісту компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: здоров’я вчителя
компетентність індивідуального здоров’язбереження
інноваційні форми і методи навчання
професійна підготовка
майбутній вчитель
бакалавр
магістр
Дата публікації: 2016
Видавництво: Наука і освіта
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Форми і методи реалізації змісту компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів. Наука і освіта, №8, 2016. С. 52-57.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито форми і методи, за допомогою яких здійснюється реалізація змісту компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів на етапах професійної підготовки за освітніми ступенями «бакалавр» та «магістр». Окреслено структуру та зміст програм навчальних дисциплін, які прямо чи опосередковано дозволяють формувати у студентів різні складові компетентності індивідуального здоров’язбереження. Цьому сприяє комплексне застосування сучасних та авторських інноваційних форм навчання, активних та інтерактивних методів навчання, методів оздоровлення та регуляції життєдіяльності, а також використання спеціально розроблених засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9302
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Форми і методи реалізації змісту.pdf586.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.