Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/930
Назва: | Оцінка освітніх проблем потреб дитини (20-ті роки ХХ ст.) У контексті спадщини В. Сухомлинського |
Інші назви: | Assessment of educational needs of a child (the 20-th years of the XX-th ctnturi) in the contecst of heritage of V. Sukhomlynskyi |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | оцінювання освітніх потреб дитини дитина педологія диференціація навчання освітні потреби |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. Випуск 26. С. 309–315. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються питання диференціації навчання дітей на основі оцінки їх освітніх потреб у 20-ті роки ХХ ст. У цей період розвитку вітчизняної педагогіки освітні потреби дитини визначалися за допомогою педологічних досліджень особистості, оскільки педологія – наука про дитину – була провідною науково-практичною галуззю, на досягнення якої спиралася шкільна практика. Освітні потреби визначалися за допомогою тестування, об’єктивного оцінювання знань і вмінь школярів, а також у процесі їх комплексних обстежень фахівцями шкільної педологічної служби. Авторка визначає специфіку оцінювання освітніх потреб дитини у 20-ті роки ХХ ст. і розглядає її в контексті наукових ідей В. Сухомлинського щодо вирішення цієї проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/930 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оцінка освітніх проблем потреб дитини (20-ті роки ХХ ст.) У контексті спадщини В. Сухомлинського.pdf | 652.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.