Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/930
Назва: Оцінка освітніх проблем потреб дитини (20-ті роки ХХ ст.) У контексті спадщини В. Сухомлинського
Інші назви: Assessment of educational needs of a child (the 20-th years of the XX-th ctnturi) in the contecst of heritage of V. Sukhomlynskyi
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: оцінювання освітніх потреб дитини
дитина
педологія
диференціація навчання
освітні потреби
Дата публікації: 2015
Видавництво: Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. Випуск 26. С. 309–315.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання диференціації навчання дітей на основі оцінки їх освітніх потреб у 20-ті роки ХХ ст. У цей період розвитку вітчизняної педагогіки освітні потреби дитини визначалися за допомогою педологічних досліджень особистості, оскільки педологія – наука про дитину – була провідною науково-практичною галуззю, на досягнення якої спиралася шкільна практика. Освітні потреби визначалися за допомогою тестування, об’єктивного оцінювання знань і вмінь школярів, а також у процесі їх комплексних обстежень фахівцями шкільної педологічної служби. Авторка визначає специфіку оцінювання освітніх потреб дитини у 20-ті роки ХХ ст. і розглядає її в контексті наукових ідей В. Сухомлинського щодо вирішення цієї проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/930
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.