Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T22:13:33Z-
dc.date.available2020-03-22T22:13:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/929-
dc.description.abstractСтатья показывает основные идеи научного развития педологии в США, Европе, России и Украины. Автор охарактеризовал мнения ведущих педологов С. Холла, О. Крисмана, А. Нечаева, Н. Румянцева, А. Залкинда и других ученых по различным аспектам развития этой науки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherEuropean Journal of Education and Applied Psychology. 2015. № 1. С. 9–13.en_US
dc.subjectизучение ребенкаen_US
dc.subjectпедологияen_US
dc.subjectнаучные разработкиen_US
dc.subjectребенокen_US
dc.titleНаучное развитие педологии (конец ХІХ — первая треть ХХ века)en_US
dc.title.alternativeScientific development of pedology (the end of the 19‑th — the first third of the 20‑th century)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янченко_nauchnoe-razvitie-pedologii-konets-h-h-pervaya-tret-hh-veka.pdf483.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.