Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9298
Назва: Впровадження освітніх практик здоровʼязбереження при підготовці STEM-фахівців
Автори: Носко, Микола Олексійович
Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: STEM-освіта
STEM-предмети
STEM-обладнання
освітні практики
здоров’язбереження
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Носко М., Мехед О. Впровадження освітніх практик здоровʼязбереження при підготовці STEM-фахівців. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 194-199. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання якості впровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти та актуальність підготовки відповідних фахівців з урахуванням освітніх практик здоров’язбереження. Проаналізовано наукові підходи до комфортного втілення STEM-освіти. Представлено огляд освітніх практик стосовно розроблення та викладання STEM. Метою статті є аналіз наукових підходів до визначення та вивчення особливостей STEM-освіти; дослідження наявних освітніх практик стосовно розроблення та впровадження STEM-предметів та визначення шляхів відповідних втілення в освітній процес з метою здоров’язбереження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9298
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nosko M., Mekhed O..pdf605.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.