Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9297
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куртова, Галина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Гришко, Ю. | - |
dc.contributor.author | Давидова, Наталія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T09:34:38Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T09:34:38Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Куртова Г., Гришко Ю., Давидова Н. Реалізація творчого підходу до організації сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 188-193. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9297 | - |
dc.description.abstract | В статті представлено шляхи реалізації творчого підходу до організації сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти. Окрім суто організаційного аспекту, творча самореалізація вихователя закладу дошкільної освіти передбачає й діяльнісний аспект, який виражається у практиці здійснення професійної діяльності педагога. Реалізація творчого підходу відбувалася шляхом розробки авторських занять з сенсорного виховання та створення предметного наповнення відповідного сенсорного середовища. Мета роботи представити результати реалізації творчого підходу впровадженого у закладі дошкільної освіти у організації сенсорного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | сенсорне виховання | en_US |
dc.subject | діти з особливими потребами | en_US |
dc.title | Реалізація творчого підходу до організації сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kurtova H., Hryshko Yu., Davydova N..pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.