Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9293
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorАрхипов, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.date.accessioned2023-09-11T09:17:58Z-
dc.date.available2023-09-11T09:17:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНоско Ю., Архипов О., Носко М. Теоретичне обгрунтувння професійної підготовки мабутніх учителів початкових класів до викладаня фізичної культури. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 132-138. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9293-
dc.description.abstractМета: полягає в теоретичному обґрунтуванні концептуальних ідей, методологічних підходів і наукових засад та розробленні на їх основі системи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. Методологія: відображає концептуальні зв’язки між предметом, метою, завданнями наукового дослідження, визначає постановку проблем, послідовність їх розв’язання й теоретичну спрямованість на пояснення отриманих результатів. Загальнонауковий рівень методологічного концепту дослідження базується на системі підходів, що дозволило конкретизувати зміст і сутність досліджуваної готовності, визначити й обґрунтувати специфічні закономірності, загальнодидактичні й спеціальні принципи її формування.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсистема професійної підготовкиen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectконцепціяen_US
dc.subjectфізична культураen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.titleТеоретичне обгрунтувння професійної підготовки мабутніх учителів початкових класів до викладаня фізичної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nosko Ju., Arkhypov O., Nosko M..pdf615.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.