Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9293
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Архипов, Олександр Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T09:17:58Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T09:17:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Носко Ю., Архипов О., Носко М. Теоретичне обгрунтувння професійної підготовки мабутніх учителів початкових класів до викладаня фізичної культури. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 132-138. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9293 | - |
dc.description.abstract | Мета: полягає в теоретичному обґрунтуванні концептуальних ідей, методологічних підходів і наукових засад та розробленні на їх основі системи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. Методологія: відображає концептуальні зв’язки між предметом, метою, завданнями наукового дослідження, визначає постановку проблем, послідовність їх розв’язання й теоретичну спрямованість на пояснення отриманих результатів. Загальнонауковий рівень методологічного концепту дослідження базується на системі підходів, що дозволило конкретизувати зміст і сутність досліджуваної готовності, визначити й обґрунтувати специфічні закономірності, загальнодидактичні й спеціальні принципи її формування. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | система професійної підготовки | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | концепція | en_US |
dc.subject | фізична культура | en_US |
dc.subject | здоров’я | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.title | Теоретичне обгрунтувння професійної підготовки мабутніх учителів початкових класів до викладаня фізичної культури | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nosko Ju., Arkhypov O., Nosko M..pdf | 615.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.