Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHryshchenko, S.-
dc.contributor.authorSemenenko, A.-
dc.contributor.authorKotlyarova, L.-
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.contributor.authorСемененко, А.-
dc.contributor.authorКотлярова, Л.-
dc.date.accessioned2023-09-11T09:06:27Z-
dc.date.available2023-09-11T09:06:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationHryshchenko S., Semenenko A., Kotlyarova L. Pedagogical testing in the universities of Ukraine and the USA. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 115-120. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9290-
dc.description.abstractProblem. The article analyzes the current state of pedagogical testing in university education in Ukraine and the USA. Increasing the effectiveness of the organization of test control and assessment of knowledge, skills, and abilities of higher education students is becoming urgent. The purpose of this research is to substantiate the theoretical foundations of the effectiveness of pedagogical testing in universities in Ukraine and the United States. Research methodology based on general principles of philosophy, basic modern provisions of pedagogical science, psychology and reflects the relationship of methodological approaches to the study of the process of pedagogical testing and its use in universities of Ukraine and the USA. Object of research: educational process in universities of Ukraine and the USA. Проблема. У статті проаналізовано сучасний стан педагогічного тестування в університетській освіті України та США. Актуальним стає підвищення ефективності організації тестового контролю та оцінювання знань, умінь, навичок здобувачів вищої освіти. Мета даної наукової розвідки – обґрунтування теоретичних основ ефективності педагогічного тестування в університетах України та США. Методологія дослідження базується на загальних принципах філософії, базових сучасних положеннях педагогічної науки, психології і відображає взаємозв’язок методологічних підходів до вивчення процесу педагогічного тестування та його використання в університетах України та США. Об’єкт дослідження: освітній процес в університетах України та США.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectapplicants of higher educationen_US
dc.subjecttesten_US
dc.subjectpedagogical testingen_US
dc.subjectuniversities of Ukraine and the USAen_US
dc.subjectздобувачі вищої освітиen_US
dc.subjectтестen_US
dc.subjectпедагогічне тестуванняen_US
dc.subjectуніверситети України та СШАen_US
dc.titlePedagogical testing in the universities of Ukraine and the USAen_US
dc.title.alternativeПедагогічне тестування в університетах України та СШАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hryshchenko S., Semenenko A., Kotlyarova L..pdf535.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.