Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T22:10:35Z-
dc.date.available2020-03-22T22:10:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯнченко Т. В. Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2016. Випуск. 133. Серія : Педагогічні науки. С. 268–273.-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/928-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні точки зору стосовно сутності, змісту, науковопрактичного значення педології та наслідків її заборони, висловлені вітчизняними та зарубіжними науковцями. Охарактеризовано позитивні, нейтральні та негативні оцінки педології, що існують у сучасному науковому просторі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету.en_US
dc.subjectдитинствоen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectнаукаen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.titleОцінка феномена педології у сучасному науковому просторіen_US
dc.title.alternativeThe assessment of the phenomenon of pedology in the modern scientific spaceen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі.pdf469.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.