Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9287
Назва: Концепт освітнього простору в історико-педагогічному дискурсі
Автори: Соломаха, Ірина Григорівна
Ключові слова: освітній простір
освітнє середовище
освіта
історико-педагогічний дискурс
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Соломаха І. Концепт освітнього простору в історико-педагогічному дискурсі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 62-69. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті. Розкрити сутність поняття освітнього простору, виокремити головні його властивості та ознаки, окреслити ключові компоненти освітнього простору через призму історико-педагогічних досліджень. Методологія. Аналіз педагогічних, історико-педагогічних та історико-філософських статей та монографій; педагогічні спостереження; методи порівняння та узагальнення історико-педагогічних і педагогічних фактів, процесів і явищ. Наукова новизна полягає у визначенні головних інтегральних характеристик та семантики поняття «освітній простір» як складного багатокомпонентного утворення, окресленні його компонентів та визначення ролі, яку вони відіграють у формуванні способу буття людини в соціумі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9287
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solomakha I..pdf264.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.