Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9286
Назва: | Теоретичні аспекти проблеми розвитку витривалості та координації рухів в учнів старших класів |
Автори: | Носко, Микола Олексійович Дорошенко, Д. Носко, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | витривалість координація рухів рухові навички розвиток учні старших класів |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Носко М., Дорошенко Д., Носко Ю. Теоретичні аспекти проблеми розвитку витривалості та координації рухів в учнів старших класів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 37-43. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано сутність і значення витривалості та координації рухів як важливих рухових якостей людини, необхідність їх всебічного розвитку, що є одним із основних напрямків процесу фізичного виховання учнів старших класів; виділено наукові тенденції, у яких представлено аналіз досліджень з проблеми; викладено основні положення, які висвітлюють сутність процесу розвитку витривалості та координації рухів як важливих рухових якостей та критеріїв рухової функції людини; на основі аналізу наукових джерел, отриманих теоретичних висновків уточнено ключові поняття. Мета роботи – розкрити сутність і значення витривалості та координації рухів як важливих рухових якостей людини, здійснити аналіз стану дослідження проблеми розвитку витривалості та координації рухів в учнів старших класів. Методологія. У дослідженні використано теоретичні методи: пошук, абстрагування, аналіз та узагальнення літературних джерел, що дало можливість з’ясувати сучасний стан теорії та перспективи досліджуваного питання, систематизувати та узагальнити інформацію про досліджуваний об’єкт; порівняння та зіставлення – для порівняння поглядів учених-теоретиків та професіоналів-практиків щодо досліджуваного питання, уточнення ключових понять. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9286 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nosko M., Doroshenko D., Nosko J..pdf | 223.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.