Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9286
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Дорошенко, Д. | - |
dc.contributor.author | Носко, Юлія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T08:41:25Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T08:41:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Носко М., Дорошенко Д., Носко Ю. Теоретичні аспекти проблеми розвитку витривалості та координації рухів в учнів старших класів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 37-43. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9286 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано сутність і значення витривалості та координації рухів як важливих рухових якостей людини, необхідність їх всебічного розвитку, що є одним із основних напрямків процесу фізичного виховання учнів старших класів; виділено наукові тенденції, у яких представлено аналіз досліджень з проблеми; викладено основні положення, які висвітлюють сутність процесу розвитку витривалості та координації рухів як важливих рухових якостей та критеріїв рухової функції людини; на основі аналізу наукових джерел, отриманих теоретичних висновків уточнено ключові поняття. Мета роботи – розкрити сутність і значення витривалості та координації рухів як важливих рухових якостей людини, здійснити аналіз стану дослідження проблеми розвитку витривалості та координації рухів в учнів старших класів. Методологія. У дослідженні використано теоретичні методи: пошук, абстрагування, аналіз та узагальнення літературних джерел, що дало можливість з’ясувати сучасний стан теорії та перспективи досліджуваного питання, систематизувати та узагальнити інформацію про досліджуваний об’єкт; порівняння та зіставлення – для порівняння поглядів учених-теоретиків та професіоналів-практиків щодо досліджуваного питання, уточнення ключових понять. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | витривалість | en_US |
dc.subject | координація рухів | en_US |
dc.subject | рухові навички | en_US |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.subject | учні старших класів | en_US |
dc.title | Теоретичні аспекти проблеми розвитку витривалості та координації рухів в учнів старших класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nosko M., Doroshenko D., Nosko J..pdf | 223.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.