Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T22:05:00Z-
dc.date.available2020-03-22T22:05:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯнченко Т. В. Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму. Молодий вчений. 2016. № 12 (39). С. 550–554.-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/926-
dc.description.abstractУ статті стисло охарактеризовано педологію як науку про дитину. Вона стала основою розробки програмованого навчання. Досліджено історію його зародження в освітньому просторі. Висвітлено особливості розвитку теорії програмованого навчання в Україні. Показано специфіку його запровадження в практичну площину.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМолодий вчений.en_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectпрограмоване навчанняen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectбіхевіоризмen_US
dc.subjectрефлексологіяen_US
dc.titleПрограмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізмуen_US
dc.title.alternativeProgrammed education as a result of the evolution of the pedology's and behaviorism's ideasen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.