Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/926
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T22:05:00Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T22:05:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Янченко Т. В. Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму. Молодий вчений. 2016. № 12 (39). С. 550–554. | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/926 | - |
dc.description.abstract | У статті стисло охарактеризовано педологію як науку про дитину. Вона стала основою розробки програмованого навчання. Досліджено історію його зародження в освітньому просторі. Висвітлено особливості розвитку теорії програмованого навчання в Україні. Показано специфіку його запровадження в практичну площину. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Молодий вчений. | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | програмоване навчання | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | біхевіоризм | en_US |
dc.subject | рефлексологія | en_US |
dc.title | Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму | en_US |
dc.title.alternative | Programmed education as a result of the evolution of the pedology's and behaviorism's ideas | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму.pdf | 158.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.