Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/926| Назва: | Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму |
| Інші назви: | Programmed education as a result of the evolution of the pedology's and behaviorism's ideas |
| Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
| Ключові слова: | дитина програмоване навчання педологія біхевіоризм рефлексологія |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавництво: | Молодий вчений. |
| Бібліографічний опис: | Янченко Т. В. Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму. Молодий вчений. 2016. № 12 (39). С. 550–554. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті стисло охарактеризовано педологію як науку про дитину. Вона стала основою розробки програмованого навчання. Досліджено історію його зародження в освітньому просторі. Висвітлено особливості розвитку теорії програмованого навчання в Україні. Показано специфіку його запровадження в практичну площину. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/926 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму.pdf | 158,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.