Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/926
Назва: Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму
Інші назви: Programmed education as a result of the evolution of the pedology's and behaviorism's ideas
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: дитина
програмоване навчання
педологія
біхевіоризм
рефлексологія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Молодий вчений.
Бібліографічний опис: Янченко Т. В. Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіорізму. Молодий вчений. 2016. № 12 (39). С. 550–554.
Короткий огляд (реферат): У статті стисло охарактеризовано педологію як науку про дитину. Вона стала основою розробки програмованого навчання. Досліджено історію його зародження в освітньому просторі. Висвітлено особливості розвитку теорії програмованого навчання в Україні. Показано специфіку його запровадження в практичну площину.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/926
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.