Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-07-31T09:37:30Z-
dc.date.available2023-07-31T09:37:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГрицун Ю.М. Віддзеркалення казковості в музичному театрі Ігоря Ковача (на прикладі балету-казки «Бембі»). Аспекти історичного музикознавства : зб. наук. ст. Харків. нац. ун-т мистецтв імені І.П. Котляревського. Харків. 2021. Вип. XXIII.С. 78-91.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9245-
dc.description.abstractСеред композиторів харківської школи одне з провідних місць належить Ігорю Ковачу (1924–2003), представнику української музичної культури ХХ ст., автору численних оркестрових, концертних, пісенно-хорових, музично-сценічних та літературно-музичних композиції, музики до театральних спектаклів, кіно- й телефільмів. Мета автора дослідження – привернути увагу до дитячої сценічної музики українського композитора Ігоря Ковача шляхом аналізу специфіки багатогранного образного світу балету композитора «Бембі» та характерних музичних засобів його втілення: музично-тематичних, темброво-фактурних, жанрово-стилістичних. У науковій роботі простежено засоби тематичних характеристик персонажів, встановлено роль оркестру, відзначено особливості музичної мови, які відповідають вимогам обраного жанру.en_US
dc.publisherАспекти історичного музикознавства : зб. наук. ст.en_US
dc.subjectІгор Ковачen_US
dc.subjectбалет-казкаen_US
dc.subjectдраматургіяen_US
dc.subjectтеатральністьen_US
dc.subjectмузичне мисленняen_US
dc.subjectоркестрen_US
dc.titleВіддзеркалення казковості в музичному театрі Ігоря Ковача (на прикладі балету-казки «Бембі»)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.