Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9241
Назва: Інноваційні підходи до фахової підготовки майбутніх викладачів інструментально-виконавської майстерності у закладах вищої освіти
Автори: Грицун, Юлія Миколаївна
Шубіна, В.
Спольська, О.
Ключові слова: інноваційні підходи
інструментально-виконавська майстерність
інтерактивний підхід
гейміфікація
віртуальна реальність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст.
Бібліографічний опис: Грицун Ю., Шубіна В., Спольська О. Інноваційні підходи до фахової підготовки майбутніх викладачів інструментально-виконавської майстерності у закладах вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 61. Т. 1. С. 90-96.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню інноваційних підходів до підготовки студентів музичних закладів вищої освіти за спеціальністю «Інструментально-виконавська майстерність». Мета статті – розроблення рекомендацій, спрямованих на подолання проблем у сфері музичної освіти, які перешкоджають реалізації інноваційних підходів до підготовки конкурентоспроможних викладачів інструментально-виконавської майстерності. В процесі дослідження було визначено поняття «інструментально-виконавська майстерність» та завдання, які стоять перед викладачем інструментально-виконавської майстерності; розглянуто традиційні підходи до підготовки викладачів із зазначеної дисципліни; проаналізовано існуючі інноваційні підходи; визначено проблеми, які ускладнюють впровадження інноваційних підходів до фахової підготовки майбутніх викладачів інструментально-виконавської майстерності у закладах вищої освіти та запропоновано шляхи їх вирішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9241
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.