Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T21:51:40Z-
dc.date.available2020-03-22T21:51:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/923-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання розвитку педології (науки про дитину, яка була поширеною в Радянському Союзі у 20-ті – першій половині 30-тих років ХХ ст.). Автор приділяє особливу увагу проблемі еволюції ідей педології після її заборони. Ця еволюція виявилася в організації психологічних досліджень дитини, що здійснювалися науковцями Інституту психології УРСР у другій половині 50-х – 70-ті рр. ХХ ст.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практика. 2016. № 2 (21). Ч. 1. С. 221–226.en_US
dc.subjectвивчення дитини.en_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectнаука про дитинуen_US
dc.subjectпсихологічні дослідженняen_US
dc.titleПсихологічне вивчення дитини як результат еволюції ідей педології (60 – 70-ті роки ХХ СТ.)en_US
dc.title.alternativeThe child`s psychlogical study as a result of the evolution of the pedology`s ideas (60 – 70-th of the twentieth century)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.