Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/923
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T21:51:40Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T21:51:40Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/923 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються питання розвитку педології (науки про дитину, яка була поширеною в Радянському Союзі у 20-ті – першій половині 30-тих років ХХ ст.). Автор приділяє особливу увагу проблемі еволюції ідей педології після її заборони. Ця еволюція виявилася в організації психологічних досліджень дитини, що здійснювалися науковцями Інституту психології УРСР у другій половині 50-х – 70-ті рр. ХХ ст. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. № 2 (21). Ч. 1. С. 221–226. | en_US |
dc.subject | вивчення дитини. | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | наука про дитину | en_US |
dc.subject | психологічні дослідження | en_US |
dc.title | Психологічне вивчення дитини як результат еволюції ідей педології (60 – 70-ті роки ХХ СТ.) | en_US |
dc.title.alternative | The child`s psychlogical study as a result of the evolution of the pedology`s ideas (60 – 70-th of the twentieth century) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічне вивчення дитини як результат еволюції ідей педології (60 – 70-ті роки ХХ СТ.).pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.