Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorСоколова, Г.-
dc.contributor.authorСпольська, О.-
dc.date.accessioned2023-07-31T09:04:01Z-
dc.date.available2023-07-31T09:04:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГрицун Ю., Соколова Г., Спольська О. Критерії та рівні сформованості сценічно-виконавської культури учня-піаніста. Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 56. Т. 1. С. 48-56.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9238-
dc.description.abstractМетою дослідження є здійснення теоретичного аналізу та виокремлення критеріїв та рівнів сформованості стану формування сценічно-виконавської культури учня-піаніста. У статті розкрито зміст і структуру сценічно-виконавської культури учня-піаніста; використано структурний аналіз, який дозволяє побудувати алгоритм визначення критеріїв та рівнів з прив’язкою до кожного елементу структури. На основі визначеної структури сценічно-виконавської культури було розроблено низку відповідних критеріїв, які характеризують рівень сформованості культури, котрі були систематизовані і детально описані.en_US
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст.en_US
dc.subjectсценічна культураen_US
dc.subjectвиконавська культураen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectмотиваційно-ціннісний (афективний) компонентen_US
dc.subjectкогнітивно-аналітичний (інформаційний) компонентen_US
dc.subjectтворчо-діяльнісний (розвивальний) компонентen_US
dc.titleКритерії та рівні сформованості сценічно-виконавської культури учня-піаністаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.