Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9238
Назва: Критерії та рівні сформованості сценічно-виконавської культури учня-піаніста
Автори: Грицун, Юлія Миколаївна
Соколова, Г.
Спольська, О.
Ключові слова: сценічна культура
виконавська культура
критерії
мотиваційно-ціннісний (афективний) компонент
когнітивно-аналітичний (інформаційний) компонент
творчо-діяльнісний (розвивальний) компонент
Дата публікації: 2022
Видавництво: Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст.
Бібліографічний опис: Грицун Ю., Соколова Г., Спольська О. Критерії та рівні сформованості сценічно-виконавської культури учня-піаніста. Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 56. Т. 1. С. 48-56.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є здійснення теоретичного аналізу та виокремлення критеріїв та рівнів сформованості стану формування сценічно-виконавської культури учня-піаніста. У статті розкрито зміст і структуру сценічно-виконавської культури учня-піаніста; використано структурний аналіз, який дозволяє побудувати алгоритм визначення критеріїв та рівнів з прив’язкою до кожного елементу структури. На основі визначеної структури сценічно-виконавської культури було розроблено низку відповідних критеріїв, які характеризують рівень сформованості культури, котрі були систематизовані і детально описані.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9238
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.