Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/923
Назва: | Психологічне вивчення дитини як результат еволюції ідей педології (60 – 70-ті роки ХХ СТ.) |
Інші назви: | The child`s psychlogical study as a result of the evolution of the pedology`s ideas (60 – 70-th of the twentieth century) |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | вивчення дитини. педологія дитина наука про дитину психологічні дослідження |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. № 2 (21). Ч. 1. С. 221–226. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються питання розвитку педології (науки про дитину, яка була поширеною в Радянському Союзі у 20-ті – першій половині 30-тих років ХХ ст.). Автор приділяє особливу увагу проблемі еволюції ідей педології після її заборони. Ця еволюція виявилася в організації психологічних досліджень дитини, що здійснювалися науковцями Інституту психології УРСР у другій половині 50-х – 70-ті рр. ХХ ст. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/923 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічне вивчення дитини як результат еволюції ідей педології (60 – 70-ті роки ХХ СТ.).pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.