Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorСипко, Д.-
dc.date.accessioned2023-06-30T07:04:44Z-
dc.date.available2023-06-30T07:04:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛадонько Л., Сипко Д. Інтернет-реклама як важливий інструмент розвитку організацій в епоху становлення медіапростору. Матеріали у VІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку». м. Бердянськ, БДПУ (20-21 квітня 2023 р.). С. 33-37.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9214-
dc.description.abstractРозглядається Інтернет-реклама як важливий інструмент розвитку організацій соціокультурної діяльності в епоху становлення медіапростору та вибір конкретного її виду.en_US
dc.publisherБердянськen_US
dc.subjectІнтернет-рекламаen_US
dc.subjectрозвиток організацій СКСen_US
dc.subjectмедіапростірen_US
dc.titleІнтернет-реклама як важливий інструмент розвитку організацій в епоху становлення медіапросторуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-реклама як важливий інструмент розвитку організацій.pdf119.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.