Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9214
Назва: Інтернет-реклама як важливий інструмент розвитку організацій в епоху становлення медіапростору
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Сипко, Д.
Ключові слова: Інтернет-реклама
розвиток організацій СКС
медіапростір
Дата публікації: 2023
Видавництво: Бердянськ
Бібліографічний опис: Ладонько Л., Сипко Д. Інтернет-реклама як важливий інструмент розвитку організацій в епоху становлення медіапростору. Матеріали у VІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку». м. Бердянськ, БДПУ (20-21 квітня 2023 р.). С. 33-37.
Короткий огляд (реферат): Розглядається Інтернет-реклама як важливий інструмент розвитку організацій соціокультурної діяльності в епоху становлення медіапростору та вибір конкретного її виду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9214
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-реклама як важливий інструмент розвитку організацій.pdf119.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.