Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/921
Назва: Витоки наукового розвитку педології: педагогічна антропологія К. Ушинського
Інші назви: The origins of pedology s scientific development: pedagogic anthropology by K. Ushinsky
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: педологія
дитина
розвиток
антропологія
педагогічна антропологія
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. 2013. Випуск 110. С. 105–108.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються основні положення педагогічної антропології К. Ушинського та їх вплив на становлення педології як інтеграційної наукової галузі. Особлива увага приділяється ідеї К. Ушинського про важливість всебічного вивчення дитини, насамперед специфіки її психологічного та фізіологічного розвитку, для навчання і виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/921
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.