Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T18:03:00Z-
dc.date.available2020-03-22T18:03:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМаксак І. В. «Blended learning» як інноваційний підхід у формуванні професійної компетентності вчителя англійської мови початкової школи. Вісник Чернігів. нац. пед. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: зб. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 110. С. 247–249.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/920-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови у початковій школі на засадах змішаного підходу. Описано різні трактування поняття "змішане навчання", визначено переваги та недоліки змішаного підходу до навчання англійської мови за професійним спрямуванням, виокремлено загальнодидактичні та методичні принципи змішаного навчання.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectзмішане навчанняen_US
dc.subjectзмішаний підхід до навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна компетентність майбутнього вчителя англійської мовиen_US
dc.subjectзагальнодидактичні і методичні принципиen_US
dc.title«Blended learning» як інноваційний підхід у формуванні професійної компетентності вчителя англійської мови початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.