Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/920
Назва: «Blended learning» як інноваційний підхід у формуванні професійної компетентності вчителя англійської мови початкової школи
Автори: Максак, Інна Василівна
Ключові слова: змішане навчання
змішаний підхід до навчання
професійна компетентність майбутнього вчителя англійської мови
загальнодидактичні і методичні принципи
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Максак І. В. «Blended learning» як інноваційний підхід у формуванні професійної компетентності вчителя англійської мови початкової школи. Вісник Чернігів. нац. пед. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: зб. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 110. С. 247–249.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови у початковій школі на засадах змішаного підходу. Описано різні трактування поняття "змішане навчання", визначено переваги та недоліки змішаного підходу до навчання англійської мови за професійним спрямуванням, виокремлено загальнодидактичні та методичні принципи змішаного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/920
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.