Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T17:59:32Z-
dc.date.available2020-03-22T17:59:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМаксак І. В. Методичні принципи навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом. Актуальні питання сучасної педагогіки: матер. конф., м. Ужгород, 11-12 груд. 2015 р. Херсон : Гельветика, 2015. С. 57 – 59.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/919-
dc.description.abstractЕфективність процесу навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом залежить від низки педагогічних умовen_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectангломовне читанняen_US
dc.titleМетодичні принципи навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.