Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев’янко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2023-06-27T08:50:39Z-
dc.date.available2023-06-27T08:50:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДерев’янко С. П. Сучасна проблематика викладання курсу «Психолого-педагогічна експертиза». Осінні наукові читання – 2022, XСVІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція (Луцьк, 5 вересня 2022 р.). Луцьк, 2022. С. 74–77.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9194-
dc.description.abstractМайбутні фахівці у галузі психології вивчають психолого-педагогічну експертизу з метою засвоєння знань стосовно сучасних видів експертизи, опанування методів її проведення у сфері освіти. Отримання знань такого рівня сприяє розвитку професіоналізму молодих психологів стосовно їх експертної діяльності. Проблематика курсу «Психолого-педагогічна експертиза» у класичному вигляді охоплює питання алгоритму побудови експертизи, морально-етичного контексту реалізації експертної діяльності, правил підготовки експертного висновку. Поряд із тим змістовні аспекти викладання психолого-педагогічної експертизи для студентів психологічних спеціальностей відрізняються у навчальних закладах не тільки порівняно з іншими країнами, але й на терені вітчизняного освітнього простору. Мета даної роботи полягає у визначенні пріоритетних напрямів сучасної психолого-педагогічної експертизи у системі вищої освіти західних країн та у вітчизняній науці.en_US
dc.publisherЛуцькen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічна експертизаen_US
dc.subjectекспертна діяльністьen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectпедагогічна психологіяen_US
dc.titleСучасна проблематика викладання курсу «Психолого-педагогічна експертиза»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деревянко. Сучасна проблематика.pdf283.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.