Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9194
Назва: Сучасна проблематика викладання курсу «Психолого-педагогічна експертиза»
Автори: Дерев’янко, Світлана Петрівна
Ключові слова: психолого-педагогічна експертиза
експертна діяльність
вища освіта
педагогічна психологія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Луцьк
Бібліографічний опис: Дерев’янко С. П. Сучасна проблематика викладання курсу «Психолого-педагогічна експертиза». Осінні наукові читання – 2022, XСVІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція (Луцьк, 5 вересня 2022 р.). Луцьк, 2022. С. 74–77.
Короткий огляд (реферат): Майбутні фахівці у галузі психології вивчають психолого-педагогічну експертизу з метою засвоєння знань стосовно сучасних видів експертизи, опанування методів її проведення у сфері освіти. Отримання знань такого рівня сприяє розвитку професіоналізму молодих психологів стосовно їх експертної діяльності. Проблематика курсу «Психолого-педагогічна експертиза» у класичному вигляді охоплює питання алгоритму побудови експертизи, морально-етичного контексту реалізації експертної діяльності, правил підготовки експертного висновку. Поряд із тим змістовні аспекти викладання психолого-педагогічної експертизи для студентів психологічних спеціальностей відрізняються у навчальних закладах не тільки порівняно з іншими країнами, але й на терені вітчизняного освітнього простору. Мета даної роботи полягає у визначенні пріоритетних напрямів сучасної психолого-педагогічної експертизи у системі вищої освіти західних країн та у вітчизняній науці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9194
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деревянко. Сучасна проблематика.pdf283.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.