Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9188
Назва: Рецензія на навчально-методичний посібник Столяр М.Б., Богуна М.О., Богун К.М. «Філософія та культурологія»
Автори: Каранда, Марина Василівна
Ключові слова: рецензія
філософія
культурологія
Середньовічна філософія
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Каранда М. В. Рецензія на навчально-методичний посібник Столяр М.Б., Богуна М.О., Богун К.М. «Філософія та культурологія». Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 21 (177) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 179. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Нещодавно вийшов друком навчально-методичний посібник із курсу філософії та культурології – нормативного курсу, який викладачі відповідної кафедри читають на всіх факультетах та навчально-наукових інститутах Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Це суттєво розширене й оновлене видання, до складу якого входять фрагменти першоджерел (найбільш фундаментальних праць філософів та культурологів, а також істориків, письменників, які піднялися у своїх рефлексіях на рівень філософських узагальнень). Деякі фрагменти текстів публікуються в авторському українськомовному перекладі. Авторський колектив має в арсеналі можливості перекладу першоджерел із давньогрецької, латини, китайської, англійської мов, що робить посібник цікавим не тільки для студентів, а й вельми цінним для колег. До складу навчально-методичного посібника увійшли плани семінарських занять, завдання для самостійної роботи, списки літератури, порівняльні таблиці, тести, словник термінів тощо. Автори зробили виняток для теми «Середньовічна філософія» і виклали не тільки вищезгадані елементи занять, але й конспект лекції, враховуючи, наскільки важко в навчальній літературі знайти адекватний, цілісний виклад саме цієї дуже складної теми, яка часто буває висвітлена упереджено, на засадах марксизму, неопозитивізму чи інших парадигм, які профанують цей інтелектуальний доробок людства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9188
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karanda. Рецензія на навч.-метод. посіб. Філософія та культурологія.pdf218.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.