Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9187| Назва: | Рецензія на навчальний посібник Лілік О.О., Сазонової О.В., Янкової Н.І. «Українська мала проза: гібридні форми в історико-літературному процесі кінця ХІХ – початку ХХІ ст. (контекст інформаційно-освітнього простору)» |
| Автори: | Жила, Світлана Олексіївна |
| Ключові слова: | рецензія проза українська проза інформаційно-освітній простір |
| Дата публікації: | 2023 |
| Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
| Бібліографічний опис: | Жила С. О. Рецензія на навчальний посібник Лілік О.О., Сазонової О.В., Янкової Н.І. «Українська мала проза: гібридні форми в історико-літературному процесі кінця ХІХ – початку ХХІ ст. (контекст інформаційно-освітнього простору)». Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 21 (177) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 178. (Серія: Педагогічні науки) |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | Необхідність рецензованого навчального посібника зумовлена змінами в програмах з української літератури, де передбачено, що уроки української літератури покликані убезпечити очікування суспільства та вимоги держави в галузі освітнього простору, «виробити алгоритм прочитання художніх творів різних естетичних систем, напрямів, жанрів, стилів», а також необхідністю переосмислення низки питань сучасної генології в руслі загальних тенденцій розвитку інформаційно-освітнього простору. Крім того, сьогодення характеризується тотальною технологізацією і комп’ютеризацією різних сфер життя соціуму, формуванням інформаційного суспільства, кардинальною модернізацією освітньої системи, що актуалізує потребу переосмислення традиційних підходів до аналізу літературних творів, дослідження жанрово-родової системи, явищ і феноменів літературного процесу в контексті сучасного інформаційно-освітнього простору. Тож актуальність навчального посібника «Українська мала проза: гібридні форми в історико-літературному процесі кінця ХІХ – початку ХХІ ст. (контекст інформаційно-освітнього простору)» (автори – О.О. Лілік, О.В. Сазонова, Н.І. Янкова) не викликає жодних сумнівів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9187 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zhyla. Рецензія на навч. посіб. Українська мала проза.pdf | 219,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.