Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9187
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жила, Світлана Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T09:22:39Z | - |
dc.date.available | 2023-06-26T09:22:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Жила С. О. Рецензія на навчальний посібник Лілік О.О., Сазонової О.В., Янкової Н.І. «Українська мала проза: гібридні форми в історико-літературному процесі кінця ХІХ – початку ХХІ ст. (контекст інформаційно-освітнього простору)». Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 21 (177) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 178. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9187 | - |
dc.description.abstract | Необхідність рецензованого навчального посібника зумовлена змінами в програмах з української літератури, де передбачено, що уроки української літератури покликані убезпечити очікування суспільства та вимоги держави в галузі освітнього простору, «виробити алгоритм прочитання художніх творів різних естетичних систем, напрямів, жанрів, стилів», а також необхідністю переосмислення низки питань сучасної генології в руслі загальних тенденцій розвитку інформаційно-освітнього простору. Крім того, сьогодення характеризується тотальною технологізацією і комп’ютеризацією різних сфер життя соціуму, формуванням інформаційного суспільства, кардинальною модернізацією освітньої системи, що актуалізує потребу переосмислення традиційних підходів до аналізу літературних творів, дослідження жанрово-родової системи, явищ і феноменів літературного процесу в контексті сучасного інформаційно-освітнього простору. Тож актуальність навчального посібника «Українська мала проза: гібридні форми в історико-літературному процесі кінця ХІХ – початку ХХІ ст. (контекст інформаційно-освітнього простору)» (автори – О.О. Лілік, О.В. Сазонова, Н.І. Янкова) не викликає жодних сумнівів. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | рецензія | en_US |
dc.subject | проза | en_US |
dc.subject | українська проза | en_US |
dc.subject | інформаційно-освітній простір | en_US |
dc.title | Рецензія на навчальний посібник Лілік О.О., Сазонової О.В., Янкової Н.І. «Українська мала проза: гібридні форми в історико-літературному процесі кінця ХІХ – початку ХХІ ст. (контекст інформаційно-освітнього простору)» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhyla. Рецензія на навч. посіб. Українська мала проза.pdf | 219.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.