Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9186| Назва: | Планування, організація й реалізація освітньої діяльності з підготовки магістрів (учителів української мови і літератури) | 
| Автори: | Лілік, Ольга Олександрівна Сазонова, Олена Володимирівна  | 
| Ключові слова: | освітня програма учителі української мови і літератури магістр освітні компоненти вибіркові компоненти кваліфікаційна робота  | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | 
| Бібліографічний опис: | Лілік О. О., Сазонова О. В. Планування, організація й реалізація освітньої діяльності з підготовки магістрів (учителів української мови і літератури). Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 21 (177) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 162-167. (Серія: Педагогічні науки) | 
| Серія/номер: | Педагогічні науки; | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено особливості планування, організації й реалізації освітньої діяльності з підготовки магістрів (учителів української мови і літератури). Мета публікації – продемонструвати, як враховуються рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо модернізації вищої освіти, переосмислення теоретичних підходів і накопиченої практики роботи закладів освіти з підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти, а також як узгоджується освітня програма за предметною спеціальністю 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) в процесі її реалізації. Методологія. У процесі наукового пошуку використано комплекс різних методів, які забезпечили вірогідність і об'єктивність дослідження, зокрема: аналіз нормативно-правової бази й наукової літератури – з метою визначення стану розробленості проблеми й перспектив її дослідження; зіставлення – для порівняння поглядів різних учених на досліджувану проблему; індукції та дедукції, систематизації й узагальнення – для формулювання висновків. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9186 | 
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Lilik, Sazonova. Планування, організація й реалізація освітньої діяльності.pdf | 405,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.