Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.contributor.authorОльховик, Владислав-
dc.date.accessioned2023-06-26T08:35:22Z-
dc.date.available2023-06-26T08:35:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГороднича Л. В., Ольховик В. Професійна готовність до педагогічної діяльності майбутніх учителів іноземних мов: проблемне поле. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 21 (177) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 83-87. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9179-
dc.description.abstractГотовність до педагогічної діяльності одна з найбільш актуальних у освітньому процесі проблем сьогодення, безпосередньо впливає на якість вітчизняної освіти і відображає всі негативні суспільні явища на рівні підготовки мотивованого в своїй діяльності учителя. Метою статті є визначення важливих складових готовності майбутніх учителів до професії вчителя та наявності усвідомлення особливого місця цієї професії в системі сучасних соціальних координат. Метод анкетування, застосований для проведення опитування здобувачів вищої педагогічної освіти після виробничої (педагогічної) практики, дозволяє виявити особистісні мотиви вибору фаху, вподобання в процесі педагогічної діяльності, складнощі, які виникають при зануренні в справжній освітній процес і скорегувати професійну мотивацію майбутніх учителів іноземних мов.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjectздобувачі вищої освітиen_US
dc.subjectмайбутні учителі іноземних мовen_US
dc.titleПрофесійна готовність до педагогічної діяльності майбутніх учителів іноземних мов: проблемне полеen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorodnycha, Olkhovyk. Професійна готовність до педагогічної діяльності.pdf397.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.