Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9173
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пікун, Леся Василівна | - |
dc.contributor.author | Чередник, Тетяна Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T07:51:09Z | - |
dc.date.available | 2023-06-26T07:51:09Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Пікун Л. В., Чередник Т. П. До питання про рівні вивчення зарубіжної літератури у середній школі та у ЗВО. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 21 (177) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 27-32. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9173 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано аргументоване виокремлення двох рівнів вивчення курсу зарубіжної літератури у середній школі та на філологічному факультеті університету на матеріалі теми «Література постмодернізму». Відповідне розрізнення наповнено змістом на матеріалі списків першоджерел, провідних понять курсу, міри системності матеріалу тощо. Важливе місце в статті посідає розкриття конкретних форм навчання, що допомагають учням та студентам опановувати літературний дискурс постмодернізму в інтерактивних формах. Мета роботи: автори намагаються аргументувати необхідність чіткого поділу матеріалу зарубіжної літератури на два рівня – рівень середньої школи та університету у відповідності до змісту курсу, його складності та системності. Також йдеться про доцільність та критерії відповідного поділу. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | постмодернізм в літературі | en_US |
dc.subject | постмодерна філософія | en_US |
dc.subject | деконструкція | en_US |
dc.subject | інтертексуальність | en_US |
dc.subject | інтерпретація | en_US |
dc.subject | карнавальні практики | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи | en_US |
dc.subject | навчальна гра | en_US |
dc.title | До питання про рівні вивчення зарубіжної літератури у середній школі та у ЗВО | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pikun, Cherednyk. До питання про рівні вивчення зарубіжної літератури.pdf | 409.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.