Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікун, Леся Василівна-
dc.contributor.authorЧередник, Тетяна Павлівна-
dc.date.accessioned2023-06-26T07:51:09Z-
dc.date.available2023-06-26T07:51:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПікун Л. В., Чередник Т. П. До питання про рівні вивчення зарубіжної літератури у середній школі та у ЗВО. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 21 (177) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 27-32. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9173-
dc.description.abstractУ статті запропоновано аргументоване виокремлення двох рівнів вивчення курсу зарубіжної літератури у середній школі та на філологічному факультеті університету на матеріалі теми «Література постмодернізму». Відповідне розрізнення наповнено змістом на матеріалі списків першоджерел, провідних понять курсу, міри системності матеріалу тощо. Важливе місце в статті посідає розкриття конкретних форм навчання, що допомагають учням та студентам опановувати літературний дискурс постмодернізму в інтерактивних формах. Мета роботи: автори намагаються аргументувати необхідність чіткого поділу матеріалу зарубіжної літератури на два рівня – рівень середньої школи та університету у відповідності до змісту курсу, його складності та системності. Також йдеться про доцільність та критерії відповідного поділу.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпостмодернізм в літературіen_US
dc.subjectпостмодерна філософіяen_US
dc.subjectдеконструкціяen_US
dc.subjectінтертексуальністьen_US
dc.subjectінтерпретаціяen_US
dc.subjectкарнавальні практикиen_US
dc.subjectінтерактивні методиen_US
dc.subjectнавчальна граen_US
dc.titleДо питання про рівні вивчення зарубіжної літератури у середній школі та у ЗВОen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pikun, Cherednyk. До питання про рівні вивчення зарубіжної літератури.pdf409.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.