Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/916
Назва: Використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі
Автори: Максак, Інна Василівна
Ключові слова: інтерактивна дошка
соціокультурна компетенція
початкова школа
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Київ. нац. лінгвістичного ун-ту
Бібліографічний опис: Максак І. В. Використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі. Вісник Київ. нац. лінгвістичного ун-ту. Серія «Педагогіка і психологія». Київ : Вид. центр КНЛУ, 2011. Вип. 19. С. 241 – 249.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі. Виокремлені техніко-дидактичні властивості інтерактивної дошки та принципи її використання. Визначені можливості застосування інтерактивної дошки у нейрофізіологічному, когнітивному, психолого-педагогічному та методичному контексті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/916
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.