Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T13:01:45Z-
dc.date.available2020-03-22T13:01:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМаксак І. В. Використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі. Вісник Київ. нац. лінгвістичного ун-ту. Серія «Педагогіка і психологія». Київ : Вид. центр КНЛУ, 2011. Вип. 19. С. 241 – 249.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/916-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі. Виокремлені техніко-дидактичні властивості інтерактивної дошки та принципи її використання. Визначені можливості застосування інтерактивної дошки у нейрофізіологічному, когнітивному, психолого-педагогічному та методичному контексті.en_US
dc.publisherВісник Київ. нац. лінгвістичного ун-туen_US
dc.subjectінтерактивна дошкаen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleВикористання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.