Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9160
Назва: Досвід реалізації психолого-педагогічного проєкту «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу»
Автори: Турчина, Ірина Станіславівна
Притулик, Наталія Валеріївна
Ключові слова: демократичні цінності
стресостійкість
подолання тривоги
тривожність
волонтерська діяльність
зооволонтерство
театралізована діяльність
арттерапія
умови війни
Дата публікації: 2023
Видавництво: Перспективи та інновації науки
Бібліографічний опис: Турчина І. С. Притулик Н. В. Досвід реалізації психолого-педагогічного проєкту «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу». Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2023. № 10(28). С. 442-453.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється досвід реалізації проєкту психолого-педагогічної підтримки здобувачів освіти «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу» на факультеті дошкільної, початкової освіти і мистецтв Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Проєкт передбачав вирішення таких завдань: надання психолого-педагогічної підтримки здобувачам освіти з метою подолання наслідків травмівних подій; оволодіння студентами навичками саморегуляції, емоційної стійкості, техніками самодопомоги з метою поліпшення їх психоемоційного стану; їхню участь в організації та проведенні лялькових вистав для дітей дошкільного віку з метою культурного розвитку та психологічної підтримки; залучення здобувачів освіти до волонтерської діяльності у Ветеринарно-стерилізаційному центрі «Крок до тварин» м. Чернігова задля реалізації потреби бути корисними спільноті. Досвід реалізації комплексної психолого-педагогічної програми підтримки здобувачів освіти закладу вищої освіти підтвердив її ефективність і доцільність урахування в ній ряду психолого-педагогічних умов: 1. Забезпечення офлайн-формату відновлювальних зустрічей. 2. Альтернативні напрями залучення здобувачів освіти до відновлюваної діяльності (тренінгова психологічна частина проєкту, Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 10(28) 2023 443 суспільно корисна волонтерська діяльність, творчо-піклувальна педагогічна діяльність) та індивідуальний вибір характеру участі, залежно від емоційних потреб учасників. 3. Комплексне (на когнітивному, тілесному, емоційно-образному рівнях) використання науково обґрунтованих психологічних інструментів, що забезпечують досягнення цілей у певному порядку: від виявлення потреби в допомозі, переопрацювання травмівного досвіду, деструктивних почуттів до відновлення життєвих сенсів і активації внутрішніх ресурсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9160
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.