Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/915
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T13:00:15Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T13:00:15Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/915 | - |
dc.description.abstract | Автор статті характеризує основні засади розвитку теорії та практики педології як науки про комплексне вивчення дитини у процесі її розвитку в зарубіжних країнах у кінці ХІХ – на початку ХХ ст. У статті висвітлюються ідеї американського психолога С. Холла та шотландського психолога У. Друммонда стосовно доцільності існування окремої науки про дитину та значення педології для освіти та виховання дітей. Особлива увага звертається на визначення цими вченими мети, завдань і предмета педології. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.title | Зародження та розвиток педології як наукової галузі у США і західній Європі (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) | en_US |
dc.title.alternative | The origin and development of the pedology as scientific branch in the United States and Western Europe (end of XIX – beginning of XX centuries) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зародження та розвиток педології як наукової галузі у США і західній Європі (кінець ХІХ – початок ХХ ст.).pdf | 263.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.