Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T13:00:15Z-
dc.date.available2020-03-22T13:00:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/915-
dc.description.abstractАвтор статті характеризує основні засади розвитку теорії та практики педології як науки про комплексне вивчення дитини у процесі її розвитку в зарубіжних країнах у кінці ХІХ – на початку ХХ ст. У статті висвітлюються ідеї американського психолога С. Холла та шотландського психолога У. Друммонда стосовно доцільності існування окремої науки про дитину та значення педології для освіти та виховання дітей. Особлива увага звертається на визначення цими вченими мети, завдань і предмета педології.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник ЛНУ імені Тараса Шевченкаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.titleЗародження та розвиток педології як наукової галузі у США і західній Європі (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)en_US
dc.title.alternativeThe origin and development of the pedology as scientific branch in the United States and Western Europe (end of XIX – beginning of XX centuries)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.