Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-06-16T07:30:29Z-
dc.date.available2023-06-16T07:30:29Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationПритулик Н. Формування умінь українського комунікативного мовлення першокласників в умовах російсько-української двомовності. Початкова школа. 2004. № 6 (420). С. 12-15.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9158-
dc.description.abstractНа підставі аналізу численних досліджень різних аспектів онтогенезу дитячого мовлення (праці З. М. Богуславської, Д. Б. Годовикової, І. О. Кондратович, Т. С. Путиловської, Е. О.Смирнової, Ф. А. Сохіна, Т.С лама-Казаху, М. І. Лисиної, А. К. Маркової та інших) слід зазначити, що шестирічний вік є переломним у комунікативно-мовленнєвому плані. Для нього властиві виникнення функції диференційованого впливу; відкритість до засвоєння норм соціального середовища, зумовлена функціонуванням особистісної форми спілкування; ускладнення планування і контролю монологічних висловлювань. А отже, він максимально сприятливий для формування та розвитку комунікативного мовлення дітей.en_US
dc.publisherПочаткова школаen_US
dc.subjectпершокласникиen_US
dc.subjectросійськомовні учніen_US
dc.subjectукраїнське комунікативне мовленняen_US
dc.titleФормування умінь українського комунікативного мовлення першокласників в умовах російсько-української двомовностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.