Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/914
Назва: | Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | лікарсько-педагогічна консультація педологія важке дитинство дефективне дитинство досвідно-педологічна станція лікарсько-педагогічний кабінет |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.2014. № 3. С. 335–341.ж |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні положення наукового розвитку педології важкого дитинства з урахуванням його причин, змісту, провідних форм і методів навчально-виховної роботи з важкими дітьми, виявлені на основі аналізу праць П. Блонського, Л. Виготського, І. Соколянського, М. Тарасевича та інших вчених-педологів. Охарактеризовані особливості практичного втілення педології важкого дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст., що відбувалося у процесі діяльності лікарсько-педагогічних кабінетів, які працювали при досвідно-педологічних станціях |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/914 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності.pdf | 260.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.