Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/914
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T12:54:22Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T12:54:22Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/914 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні положення наукового розвитку педології важкого дитинства з урахуванням його причин, змісту, провідних форм і методів навчально-виховної роботи з важкими дітьми, виявлені на основі аналізу праць П. Блонського, Л. Виготського, І. Соколянського, М. Тарасевича та інших вчених-педологів. Охарактеризовані особливості практичного втілення педології важкого дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст., що відбувалося у процесі діяльності лікарсько-педагогічних кабінетів, які працювали при досвідно-педологічних станціях | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.2014. № 3. С. 335–341.ж | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | лікарсько-педагогічна консультація | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | важке дитинство | en_US |
dc.subject | дефективне дитинство | en_US |
dc.subject | досвідно-педологічна станція | en_US |
dc.subject | лікарсько-педагогічний кабінет | en_US |
dc.title | Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності.pdf | 260.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.