Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T12:54:22Z-
dc.date.available2020-03-22T12:54:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/914-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні положення наукового розвитку педології важкого дитинства з урахуванням його причин, змісту, провідних форм і методів навчально-виховної роботи з важкими дітьми, виявлені на основі аналізу праць П. Блонського, Л. Виготського, І. Соколянського, М. Тарасевича та інших вчених-педологів. Охарактеризовані особливості практичного втілення педології важкого дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст., що відбувалося у процесі діяльності лікарсько-педагогічних кабінетів, які працювали при досвідно-педологічних станціяхen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНауковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.2014. № 3. С. 335–341.жen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectлікарсько-педагогічна консультаціяen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectважке дитинствоen_US
dc.subjectдефективне дитинствоen_US
dc.subjectдосвідно-педологічна станціяen_US
dc.subjectлікарсько-педагогічний кабінетen_US
dc.titleПедологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності.pdf260.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.