Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/914
Назва: Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: лікарсько-педагогічна консультація
педологія
важке дитинство
дефективне дитинство
досвідно-педологічна станція
лікарсько-педагогічний кабінет
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.2014. № 3. С. 335–341.ж
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні положення наукового розвитку педології важкого дитинства з урахуванням його причин, змісту, провідних форм і методів навчально-виховної роботи з важкими дітьми, виявлені на основі аналізу праць П. Блонського, Л. Виготського, І. Соколянського, М. Тарасевича та інших вчених-педологів. Охарактеризовані особливості практичного втілення педології важкого дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст., що відбувалося у процесі діяльності лікарсько-педагогічних кабінетів, які працювали при досвідно-педологічних станціях
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/914
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності.pdf260.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.