Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9134
Назва: Забезпечення психолого-педагогічного просвітництва батьків та їх участь у впровадженні інклюзії в закладі дошкільної освіти
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Кобзєва, А. М.
Ключові слова: психолого-педагогічне просвітництво
батьки
впровадження інклюзії
заклади дошкільної освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції
Бібліографічний опис: Янченко Т. В., Кобзєва А. М. Забезпечення психолого-педагогічного просвітництва батьків та їх участь у впровадженні інклюзії в закладі дошкільної освіти. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 186-189.
Короткий огляд (реферат): За твердженням фахівців з інклюзивної освіти, сім’я є основним компонентом соціальної адаптації дитини і саме сім’я повинна забезпечити їй належні матеріальні та педагогічні умови для фізичного, морального і духовного розвитку. Сім’я є прикладом моралі та психологічної підтримки дитини у сучасному суспільстві. Сім’я – це мікросоціум, де продукуються моральні риси дитини, її ставлення до людей, поняття про природу міжособистісних відносин. І це, безсумнівно, не можна оминути як в діагностичній, так і в подальшій корекційній роботі з дитиною з проблемами в розвитку (Дичківська І., 2013: 3).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9134
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.