Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/913
Назва: Дидактичні принципи формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності
Автори: Максак, Інна Василівна
Ключові слова: мовленнєва діяльність
англійська мова
молодші школярі
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Максак І. В. Дидактичні принципи формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Теоретичні питання освіти, культури та виховання : зб. наук. пр. / за заг. ред. М. Б. Євтуха. Київ : КНЛУ, 2008. Вип. 36. С. 124 – 129.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема принципів формування соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Розкриття таких принципів зумовлено специфікою нашого дослідження і необхідністю форсування гармонійно розвиненої, освіченої, вихованої особистості в діалозі культур.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/913
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.