Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/913
Назва: | Дидактичні принципи формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності |
Автори: | Максак, Інна Василівна |
Ключові слова: | мовленнєва діяльність англійська мова молодші школярі |
Дата публікації: | 2008 |
Бібліографічний опис: | Максак І. В. Дидактичні принципи формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Теоретичні питання освіти, культури та виховання : зб. наук. пр. / за заг. ред. М. Б. Євтуха. Київ : КНЛУ, 2008. Вип. 36. С. 124 – 129. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема принципів формування соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Розкриття таких принципів зумовлено специфікою нашого дослідження і необхідністю форсування гармонійно розвиненої, освіченої, вихованої особистості в діалозі культур. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/913 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дидактичні принципи формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності.pdf | 327.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.