Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/912
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T12:50:35Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T12:50:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/912 | - |
dc.description.abstract | Освітньо-виховна система сучасної України орієнтована на пізнання особистості дитини, розуміння її інтересів і потреб, захист прав і реалізацію можливостей її вільного розвитку. Подібні тенденції розвитку характеризували вітчизняну педагогічну теорію та практику 20-х років ХХст., зокрема, завдяки значному поширенню у ранньорадянському суспільстві педології – науки про дитину. Такий зв’язок і зумовлює актуальність сучасних історико-педагогічних досліджень, присвячених висвітленню основних засад розвитку педології. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Історико-педагогічний альманах. 2015. Вип. 1. С. 48–55. | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.title | Інституційне оформлення педології в Україні (20-ті роки ХХ ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інституційне оформлення педології в Україні (20-ті роки ХХ ст.).pdf | 263.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.