Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T12:50:35Z-
dc.date.available2020-03-22T12:50:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/912-
dc.description.abstractОсвітньо-виховна система сучасної України орієнтована на пізнання особистості дитини, розуміння її інтересів і потреб, захист прав і реалізацію можливостей її вільного розвитку. Подібні тенденції розвитку характеризували вітчизняну педагогічну теорію та практику 20-х років ХХст., зокрема, завдяки значному поширенню у ранньорадянському суспільстві педології – науки про дитину. Такий зв’язок і зумовлює актуальність сучасних історико-педагогічних досліджень, присвячених висвітленню основних засад розвитку педології.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherІсторико-педагогічний альманах. 2015. Вип. 1. С. 48–55.en_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.titleІнституційне оформлення педології в Україні (20-ті роки ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інституційне оформлення педології в Україні (20-ті роки ХХ ст.).pdf263.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.