Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9126
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайленко, Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Шеремет, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-09T08:18:13Z | - |
dc.date.available | 2023-06-09T08:18:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9126 | - |
dc.description.abstract | Зміни в суспільному і соціально-економічному житті останнього десятиліття гостро ставлять завдання вдосконалення системи освіти, де основна увага повинна бути приділена пошуку шляхів і способів підвищення ефективності корекційної роботи, в тому числі й дітей з порушеннями інтелекту (Пантюк Т, 2009). Відомо, що початковий етап шкільного навчання дітей із порушеннями інтелекту пов'язаний з необхідністю врахування специфіки не тільки їх інтелектуальних можливостей, а й комплексу соціально-психологічних, біологічних, мотиваційноособистісних та інших факторів, які у вітчизняних дослідженнях більш широко розглядаються в контексті проблеми шкільної адаптації. | en_US |
dc.publisher | Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції | en_US |
dc.subject | діти із порушеннями інтелекту | en_US |
dc.subject | адаптація дітей | en_US |
dc.subject | навчання в навчально-реабілітаційному центрі | en_US |
dc.title | Адаптація дітей з порушеннями інтелекту до умов навчання в навчально-реабілітаційному центрі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Адаптація дітей з порушеннями інтелекту до умов навчання в навчально-реабілітаційному центрі.pdf | 268.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.