Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9126
Назва: | Адаптація дітей з порушеннями інтелекту до умов навчання в навчально-реабілітаційному центрі |
Автори: | Михайленко, Оксана Володимирівна Шеремет, І. А. |
Ключові слова: | діти із порушеннями інтелекту адаптація дітей навчання в навчально-реабілітаційному центрі |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції |
Короткий огляд (реферат): | Зміни в суспільному і соціально-економічному житті останнього десятиліття гостро ставлять завдання вдосконалення системи освіти, де основна увага повинна бути приділена пошуку шляхів і способів підвищення ефективності корекційної роботи, в тому числі й дітей з порушеннями інтелекту (Пантюк Т, 2009). Відомо, що початковий етап шкільного навчання дітей із порушеннями інтелекту пов'язаний з необхідністю врахування специфіки не тільки їх інтелектуальних можливостей, а й комплексу соціально-психологічних, біологічних, мотиваційноособистісних та інших факторів, які у вітчизняних дослідженнях більш широко розглядаються в контексті проблеми шкільної адаптації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9126 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Адаптація дітей з порушеннями інтелекту до умов навчання в навчально-реабілітаційному центрі.pdf | 268.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.