Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9124
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайленко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-09T08:07:44Z | - |
dc.date.available | 2023-06-09T08:07:44Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Михайленко О. В. Теоретичні підходи до визначення поняття «Інклюзивна компетентність». Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 107-112. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9124 | - |
dc.description.abstract | Відповідно до Конвенції ООН про права дитини Україна посилила увагу до проблем дітей із порушеннями психофізичного розвитку і тому здійснює цілеспрямовані кроки для створення максимально сприятливих умов для їх інтеграції та соціалізації. Особливістю сьогодення є реорганізація системи загальної середньої, дошкільної освіти на демократичних і гуманістичних засадах, створення в країні альтернативних моделей психолого-педагогічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами, вирішення питань реалізації їх права на вільний вибір форм навчання, розробка технологій корекційнореабілітаційної роботи з цією категорією дітей. Тому актуальною є підготовка педагогів, соціальних педагогів, соціальних працівників, які є компетентними у таких умовах освітнього середовища. Накопичений досвід інклюзивної освіти в Європі та в Україні засвідчує, що першочерговим завданням і стратегічною метою професійної освіти є формування інклюзивної компетентності як у педагогів, так і у фахівців соціальної сфери як складника їх професіоналізму. | en_US |
dc.publisher | Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції | en_US |
dc.subject | Інклюзивна компетентність | en_US |
dc.subject | інклюзивний освітній простір | en_US |
dc.subject | концептуальні аспекти інклюзивної освіти | en_US |
dc.title | Теоретичні підходи до визначення поняття «Інклюзивна компетентність» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні підходи до визначення поняття «Інклюзивна компетентність».pdf | 276.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.