Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9123
Назва: Використання методу «Соціальних історій» у роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру
Автори: Махоткіна, Ліна Борисівна
Ключові слова: соціально-психологічна адаптація
діти з розладами аутистичного спектру
аутизм
методики поведінкових втручань
метод «Соціальні історії»
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції
Бібліографічний опис: Махоткіна Л. Б. Використання методу «Соціальних історій» у роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 98-102.
Короткий огляд (реферат): Соціально-психологічна адаптація дітей з розладами аутистичного спектру (РАС) є важливим етапом у процесі їх соціальної інтеграції. Залучення їх до процесу соціальної взаємодії має свої труднощі. Аутизм – це складна неврологічна вада, яка діагностується у все більшої кількості дітей. Діти з розладами аутистичного спектру менш здатні до навчання, з важкістю дотримуються соціальних правил, не наслідують поведінку однолітків, що розвиваються нормотипово. Звичайно, це впливає на соціальну взаємодію, соціальну інтеграцію, навчання, психічне здоров’я та інколи може призводити до високого рівня тривоги та/або труднощів з поведінкою. Проблеми у сфері міжособистісної взаємодії стають перепоною у процесі соціальної адаптації цих дітей. І особливо гостро постає ця проблема на початковому етапі входження дитини до соціального оточення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9123
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.